Powered By Blogger

Wednesday 11 January 2012

kepala dah kat kg..

teringin rasanye nak balik kampung raya cina nie..yela cuti panjang tu..hem 9 hari jgak la klu dikira balik.tp bila nak balik kampung nie nak kena ada modal yang banyak.kena pikir semua kos termasuk miyak pergi balik,servis kereta,makan.Tp bila duk pikir2 balik banyak la plak kos nye...dah la tayar macam dah botak jer.camana la aku nak buat,nak balik jgak ker atau sabar balik bulan 4 nie untuk buat kesyukuran untuk my baby???aku rasa wife aku pun memang rindu kat kg,mana x rindukan,dia masih ada mak dah ayah serta adik2 kat kg.bila balik jer mesti meriah..aku walaupun kat kg aku dah xder sapa2..tp kenangan aku kat situ banyak..aku rasa tenang je bila duk kg..tp klu balik kejap2 jer,yelah dah x der orangkan.sayang kat rumah besar2..hope klu ada rezeki lebih...nak jgak aku balik kg nie...hehehe

No comments:

Post a Comment