Powered By Blogger

Wednesday 4 January 2012

beli aquarium

ari nie aku nak citer pasal aquarium...hehe..semalam boring2 malas nak buat kerja aku saje jela bukak mudah...tekan punya tekan ternampak satu aqurium nie..sebenar nye sebelum nie pun memang aku ada bela ikan...juz ikan guppy jerla...x tahu la.tiba2 jer jadi minat pelihara ikan nie..pasal aquarium tu,murah jer,owner dia nak tolak RM20 hinggit jer..yang kelakar nye bleh la plak aku nie mintak kurang lagi...hahaha..biasela gaji aku ciput jer nak cari yang mahal2 nie x mampu...dah siap kol owner dia,so kira jadi la..aku balik rumah bagitau kat wife aku..dia macam x suka jer sebab.aku thu,dia bimbang takut duit x cukup untuk blan nie.tp minat punya pasal aku bli la jgak..pergi lah ambik dengan wife aku kat bandar saujana..dekat jer dari rumah..balik aku siap2kan lah aquarium tu..ikan??ikan ape aku bela....hahaha..ikan guppy jer..tapi macam x sesuai jer dengan aquarium besar nie..tp myby next time aku pikir nak pelihara ikan kelisa..bleh buat duit tu..pasal wife aku...aku harap dia menghormati minat aku skang nie dan support aku..aku rasa nie lebih baik dari buat benda yang xde faedah ka..

No comments:

Post a Comment