Powered By Blogger

Tuesday 3 January 2012

kawan bangan!!!

aku nak citer sket pasal sorang rakan tempat kerja aku nie...bangan nye bukan sket2 jer..tapi banyak..berlagak pun ada gak dia nie...nak kata tua x la tua sangat,beza 3 taun jer dari aku tp berlagak macam orang dah tua..sejak aku masuk kerja kat sini aku dah leh baca dah perangai dia nie,so dengan perangai dia yang macam nie menyusahkan aku jer..pasal ape korang nak tahu??dia nie kedekut ilmu gak,bila dia duk buat kerja dan aku tegur,terus tutup ape yang dia buat tu..bangan kan..satu lagi dia nie bila time nak minum/makan...bila aku ajak jer dia bg alasan dah makan la,itu la ini la..macam sial kan...dah tu turun la aku minum sorang2 kat cafe..yang x tahan nye bila ada member lain(orang yg dah lama kerja situ) ajak minum nak plak dia turun..padahal bila aku ajak cakap dah minum dah...dah tu bila turun pandai plak makan minum nye...kata tadi dah makan..kat situ dah nampak kan perangai dia nie macam mana...so korang pikir2kan lah...bleh ker org macam nie buat kawan???berkawan pun nak memilih ker..mcam la kau tu bagus sangat..

pikir2kan dan selamat berkawan...

No comments:

Post a Comment