Powered By Blogger

Thursday 2 February 2012

luahan hati

rasa tersentuh sangat bila x dapat bagi ape yang patut dia dapat..rasa bersalah pun ada...tapi ape aku nak buat..aku ingat aku dapat bahagiakan dia bila aku bertukar kerja ari tu...aku harapkan adanye ot untung menambah pendapatan aku..tapi sekarang nie ot tu x der lagi bagi aku yang baru nie..aku harap dia akan paham dengan situasi aku nie..bila la aku nak ada duit nie..klau la aku ada duit,aku nak beli ape jer yang dia nak,tapi sekarang aku belum mampu lagi buat semua tu..aku pasti dia sedih hidup ngan aku nie..tapi aku harap sangat dia bersabar untuk sementara waktu nie..aku yakin ada rezeki lepas nie..x lama lagi dah nak dapat baby,lagi la aku sakit kepala...dia,lagi la lebih banyak pikir daripada aku..terasa jgak nak buat part time,tapi aku pikir plak masa aku dengan dia...aku xnak dia kesunyian..macam dia rasa masa aku kerja kilang dulu..tapi aku sangat sayangkan dia..harap dia dapat bersabar dengan aku sepanjang hayat aku..

No comments:

Post a Comment